Přesunout nahoru
po 15. 4. 2024, 18:30
AKA
UKP

O Kapku lepší hokej je tady!

Na přelomu ledna a února 2022 se rozjede třetí ročník projektu O Kapku lepší hokej, jenž má jednoduchý cíl: V co největší míře podpořit nemocné děti s poruchami krvetvorby. Hokejové hnutí se opět obarví do oranžové barvy.

Zapojí se týmy Tipsport extraligy, Chance ligy, Univerzitní hokejové ligy i tým národní. A hlavně fanoušci. První ročník přinesl celkový příspěvek přes 300 tisíc korun, druhý více než 870 tisíc! Překoná třetí ročník milionovou hranici?

4. února si lidé po celé planetě připomínají Světový den boje proti rakovině. A právě oranžová barva je barvou symbolizující boj proti tomuto zákeřnému protivníkovi. Proto i třetí ročník projektu O Kapku lepší hokej klade důraz na oranžové prvky, které pomáhají šířit povědomí o této zákeřné chorobě. Ve spojení fanoušků, hráčů, trenérů a všech hokejových činovníků můžeme všichni společně pomoci, aby děti a rodiny, které na tohoto soupeře narazí, měly v nemocnicích příjemnější podmínky, které mohou pomoci ke zlepšení psychického i zdravotního stavu. A to právě prostřednictvím Nadačního fondu Kapka naděje, který spolupracuje s více než 50 nemocnicemi v České republice.

Jak budeme pomáhat?

  • Přispět formou DMS (dárcovské SMS)
  • Přispět pomocí platbou přes QR kód ze svého internetového/mobilního bankovnictví
  • Zakoupit si oranžovou stužku projektu na vybraných stadionech či online
  • Vydražit jeden z originálních dresů z Tipsport extraligy, Chance ligy nebo národního týmu
  • Zakoupit si produkt z edice O Kapku lepší hokej ve Fanshopu českého hokeje

Proč pomáhat?

Možná jste to právě vy, kdo si nyní podobnou životní cestou prochází. Možná vaši nejbližší, rodina. Sami víte, o jak citlivé téma se jedná. Nikdy nevíte, zda právě vy a vaše děti nebudete potřebovat pomoc, kterou všechny nemocnice a oddělení dětské hematologie a onkologie nabízejí. Všem, kteří se do projektu zapojí, moc děkujeme!

Projektu se za své dva ročníky podařilo vybrat celkem 1,2 milionu korun. Jak tomu bude ve třetím ročníku?


Generální mediální partner
Hlavní mediální partner
Mediální partneři